Vaasan kerhon järjestämä kesäteatteriretki Lappajärven kesäteatteriin 20.7. KLO 14

10.6.2019

Matkan järjestää Vaasan avh-kerho ja tarjoaa invabussikyydin Vaasa-Lappajärvi. Maksat vain ruokailusta ja teatterista 49 euroa + väliaikatarjoilusta valintasi mukaan.   Lapsille halvempi.  Tervetuloa mukaan Etelä-Pohjanmaan AVH-yhdistyksen jäsenet varsinkin Laihian ja Lapuan seuduilta!  Puolisot ovat myös tervetulleita mukaan!  Pyörätuolillakin pääsee mukaan. Sitovat ilmoittautumiset mahdollisimman pian, viimeistään 19.6. mennessä sähköpostiimme tai sihteeri Leenalle ja maksut tilillemme, viite nro 811079. VAASAN AVH-KERHO sähköposti; vaasan.avhkerho@gmail.com

Teatteri + ruokailu Kivitipussa 49,-.

klo 10 lähtö invabussilla Vaasasta kasarmialueen isolta parkkipaikalta, pysähdykset Laihian ja Lapuan matkahuollossa.

klo 12.15  noutopöytäruokailu Hotelli Kivitipussa (sis; salaatteja, porsaanfileetä, kalaa, paist.perunaa, kasviksia, metsämarjamoussea). Kerro erityisruokavaliostasi ilmoittautumisen yhteydessä.

klo 14 – 16 kesäteatteriesitys Pari suhdetta

Musiikin täyteinen komedia parisuhteiden kimuranteista koukeroista. Lavalla nähdään mm. Sani, Jani Karvinen, Nina Tapio sekä Janne Virtanen.

Väliajalla mahdollisuus nauttia omakustanteisesti kahvion valikoimasta. Varataan ja maksetaan etukäteen.  Ilmoittautuessasi kerro otatko kahvin/ teen 2,50 e+ pullan 2,50 e.

VAASAN AVH-KERHO

sähköposti; vaasan.avhkerho@gmail.com